woensdag 4 april 2012

TaalDrops

Klik op de fout* in de volgende zinnen:

De décafeïné voor je omaatje komt eraan.

Of je nu vioolspeelt of harpspeelt, in mijn oren klinkt het allemaal als kattengejank.

Denk erom dat je drie maal per dag druppeltjes in je linkeroog moet doen.

Hij kan eindeloos uitweiden over de wijdse vergezichten in Ecuador.

Je kunt hier naar hartelust tot vanavond barbecueën, als je de boel nadien maar schoon achterlaat.

* Fout is wat in minstens één taalboek als fout of niet-standaardtaal wordt beschouwd.

4 opmerkingen:

joten zei

woehaaaaaaaaaa, toeval of niet maar ik had enkel dat kattegejank fout :-) :-)

fotorantje zei

k dacht eerder dat Joten dat nu zou juist hebben :-)

ikke maar twee goe, verdorie dat is moeilijk, volgens mij denk ik teveel na :-)

fotorantje zei

een fles vliersiroop heb ik ook al binnen :-)
eigenlijk moeten we dat nemen voordat we ziek zijn, zelfs gans het jaar door

amai dat zijn nogal codewoorden, je moet al bijna een robot zijn om die te ontcijferen ;-)

Leva zei

Ik wens je gezellige paasdagen en veel eitjes.
Lieve groetjes.