zondag 15 maart 2015

Mijn buddleja

Of met andere woorden: mijn vlinderstruik!!! 
Zoals foto hieronder zag hij er uit ergens in november


En zo ziet hij er nu uit... ocharme... 
Heb er mijn zonnebloemwindmolen bij gezet om hem toch een beetje kleur te geven...
Maar nu is hij helemaal klaar om de lente in te gaan en hopelijk in juli/augustus volop vlinders aan te trekken! 
Ik vind het altijd een spannend moment: dat eerste knopje dat ik zie ontluiken, das echt een feest hier.... Ik kijk er zó naar uit


4 opmerkingen:

fotorantje zei

inderdaad ocharme, die staat daar schoon zonder iets
maar t is nu dus uitkijken naar het eerste kleur en dan de vlinderkes

bea zei

Die windmolen brengt wat leven in de brouwerij :-) Niet te geloven dat je vlinderstruik zich telkens weer herpakt. Alle vaste planten die ik in potten zet begeven het na verloop van tijd.

A van de Aa zei

Mijn eerste reactie is, "als dat maar goed komt", maar meestal wel en worden ze er mooier op.
Moet vrijdag naar de kapper, hoop wel dat en bij mij iets meer overblijft ;-)

Chantal zei

@Bea: dit is wel een stek van mijn 'oude' vlinderstruik... een collega heeft die bij hem geplant en voila, dit was het resultaat. Nu voor de eerste keer gesnoeid, en hééél benieuwd of hij dit overleeft!!!

Dus @A ik duim ook dat dit maar goed komt. En veel succes bij de kapper ;-)