dinsdag 17 maart 2015

St. Patrick

Ik heb geen Ierse roots, niet dat ik weet althans... maar ooooo wat een heerlijkheid deze e-card van Jacquie Lawson... wil ik zó graag met jullie delen... klikken maar op de prachtige afb die ik - voor alle duidelijkheid - op 't net gevonden heb. Is dit ook geen juweeltje? Je hebt toch echt wel kunstenaars die hun creaties met ons willen delen!
 .
http://www.jacquielawson.com/viewcard.asp?code=5413408904738&source=jl999&utm_medium=internal_email&utm_source=pickup&utm_campaign=receivercontent

3 opmerkingen:

fotorantje zei

zo schoon gemaakt!!
en prachtige streek
daar zouden we nogal kunnen tjolen :-)

lucretia zei

Mooie 'dingen' van J Lawson. En Ierland ook nog op m'n verlanglijstje. Moet schitterend zijn.
Grtjs. L

Walter zei

Hoi Chantal, ik was je blog kwijtgeraakt! Via een reactie van je bij fotorantje heb ik je weer terug gevonden en sta je weer in mijn lijst ;-)
Groetjes
Walter xxx